ARA Llegim
EFE
Barcelona

L'agència literària Sandra Bruna impulsa la campanya 'La literatura alimenta'

Més d'una cinquantena d'editors internacionals ja han col·laborat amb la iniciativa, que destinarà els benificis a l'ONG Pallapupas

La nova campanya de Sandra Bruna Zoom

L'agència literària Sandra Bruna, juntament amb la Fundació Educo, impulsa per a aquest nadal la campanya 'La literatura alimenta', els beneficis de la qual es destinaran a l'ONG Pallapupas, els membres de la qual se serveixen de l'humor per pal·liar les situacions adverses que viuen els nens als hospitals.

Per col·laborar amb el projecte, es pot adquirir a un preu mínim de set euros una bossa de cotó amb l'emblema "La literatura alimenta il·lusions", segons un comunicat fet públic aquest dijous.

Més d'una cinquantena d'editors internacionals ja han col·laborat amb Pallapupas, ja que representants de l'agència van viatjar amb la bossa a la passada Fira de Frankfurt, la més important del sector editorial.

Amb aquest projecte, es vol "animar el món editorial a ajudar els que més ho necessiten". La campanya culminarà el dia 11 de desembre, durant la tradicional trobada a la seu barcelonina de l'agència entre autors, editors i agents editorials.